blisko

Digitalizacja nie oznacza likwidacji oddziałów. Klient zaufa człowiekowi, który reprezentuje bank an odrzucić technologii [wywiad]

  • Dom
  • Firmy
  • Digitalizacja nie oznacza likwidacji oddziałów. Klient zaufa człowiekowi, który reprezentuje bank an odrzucić technologii [wywiad]
Digitalizacja nie oznacza likwidacji oddziałów. Klient zaufa człowiekowi, który to reprezentuje bank a nie technologii wywiad

Wysoka jakość obsługi kontrahentów biznesowych w Alior Instytucji finansowej została doceniona w prestiżowym rankingu magazynu Forbes. Alior zdobył w nim tytuł „Najbardziej przyjaznego banku gwoli firm" oraz „Banku rekomendowanego firmie”. O budowaniu kanonów obsługi, oczekiwaniach klienta w firmie oraz wdrażaniu strategii „Cyfrowego buntownika” rozmawiamy z Łukaszem Szarym, Dyrektorem Departamentu Zbytu Segmentu Mikroprzedsiębiorstw w Alior Banku.

Według magazynu Forbes Alior Bank to bank rekomendowany firmie i najbardziej przyjazny bank dla firm nie tylko z dobrą ofertą, ale również wysoką klasą obsługi. Dlaczego standardy obsługiwania są tak ważne?

− Jakość obsługiwania bankowej to nie wyłącznie zestaw wytycznych, według wskazane jest pracownicy powinni się raportować z klientami. To również wyznacznik banku, który pragnie efektywnie konkurować w branży. Atrakcyjne oprocentowanie lokaty znaleźć każdy bank, ale już odrzucić w każdym klienci pozostaną chcieli zostawić pieniądze. Tu chodzi o cokolwiek znacznie szerszego niż korzystna oferta. Jakość zaczyna się już od pierwszej konwersacji z konsultantem na infolinii czy wizyty w oddziale. To bardzo ważny etap kontaktu z bankiem. W Alior Banku staramy się uwzględniać potrzeby i przystosowywać rozwiązania do konkretnego klienta, który akurat chce poznać naszą ofertę. To 1-wszy moment, gdy można komunikować, w jakim stopniu jesteśmy elastyczni w kwestii produktów i ofert, które dopasowujemy nie tylko do branży, ale także do etapu rozwoju spółki. Nie jest przecież metodą wyrecytować całą ofertę. To byłoby sztuczne. Sztuką jest poznanie oczekiwań klienta jak i również zaoferowanie mu dokładnie tego, po co się do odwiedzenia nas zgłasza. Klienci mają obowiązek się czuć zaopiekowani od momentu pierwszego kontaktu z naszym biurem. Zgodnie z koncepcją, iż Alior Bank to „Bank Przedsiębiorczości”, chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla spółek i szyć ofertę na miarę różnych potrzeb. Główny głos ma klient. Umieszczamy na wygodę i elastyczność. Chcemy, aby codzienne bankowanie z nami było zwykłe i wygodne.

Foto: materiały prasowe Łukasz Szary, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Segmentu Mikroprzedsiębiorstw w Alior Agencji bankowej

Czyli klient w centrum uwagi?

Dokładnie tak. Bez klientów nie ma biznesu. Okresy, gdy bank kojarzył się z wielkim gmachem, marmurowymi blatami i szklanymi ścianami, za którymi stali niedostępni, poważni bankierzy, dawno minęły. Dziś bank nosi się w telefonie, natomiast bankier jest prawdziwym doradcą, wsparciem w codziennych decyzjach biznesowych przedsiębiorcy. Profesjonalna jak i również rzetelna obsługa przez bankierów, transparentna oferta i sprawne procesy to klucz do odwiedzenia sukcesu. Zadowolony klient odrzucić tylko nawiąże z naszym biurem długoterminowe relacje, ale stanie się nas również polecał innym przedsiębiorcom. A nie istnieje lepszej reklamy niż rekomendacja.

A co według Pana oprócz dobrej zależności jest ważne dla biznesmenów?

W mojej opinii zdecydowanie szybkość decyzji kredytowych i dostęp do odwiedzenia finansowania. W Alior Agencji bankowej decyzja kredytowa podejmowana wydaje się być w 30 minut, zaś środki uruchamiane na rachunek klienta nawet w przeciągu 24 godzin od podpisania umowy. Wiemy, że czas to pieniądz, więc go nie marnujemy. Słuchamy głosu klienta, rozpoznajemy jego potrzeby i proponujemy wygodne jak i również elastyczne rozwiązania.

Alior Bank to również Cyfrowy Buntownik, zaś to oznacza nowe urządzenia ochronne. Czy w przyszłości zastąpią one tradycyjne oddziały?

Absolutnie nie. Wdrażanie innowacji i nowoczesnych cyfrowych inżynierii w dzisiejszych, dynamicznie rozwijających się czasach, to przymus. Nasze procesy muszą stanowić szybkie i sprawne, natomiast produkty i usługi dostępne o każdej porze spośród dowolnego miejsca na ziemi. Chcemy być liderem w tej dziedzinie, jednak nie zrezygnujemy z tradycyjnej bankowości. Te dwa kanały muszą się uzupełniać, ponieważ klient zaufa człowiekowi, który to reprezentuje bank, a nie technologii. Tenże model obsługi doceniło już ponad 180 tys. przedsiębiorców i 3, 8 mln klientów indywidualnych, dlatego będę go rozwijać.

Partner publikacji: Alior Bank

Tagi: przedsiębiorczość małe firmy Alior Bank Komentując korzystasz spośród narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Odbiorców. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obligatoryjne na Facebooku znajdują się poniżej adresem https://www.facebook.com/policies

Polecamy

  • Piotr Kuczyński: "Jestem wściekły. Zmieniłem zdanie na temat likwidacji OFE. Na nadal gorsze"

  • Jeśli ktoś spóźnił się ze złożeniem PIT, może uniknąć kary. Wystarczy czynny żal

REKLAMY Koniec bloku reklamowego

Afera GetBack

  • Trigon TFI zmienia nazwę po aferze GetBacku

  • Afera GetBacku. Gerda Broker usiłuje uciec spod topora

  • Afera GetBack. Twórca Altus TFI usłyszał oryginalne zarzuty

  • Zatrzymano byłego prezesa Idea Agencji bankowej i kilkunastu pracowników. Chodzi o aferę GetBack

Notowanie

bMW, Ford i Volkswagen stworzą sieć stacji ładowania samochodów elektrycznych  Moto

BMW, Ford i Volkswagen stworzą sieć stacji ładowania samochodów elektrycznych Moto

Koncerny samochodowe BMW, Daimler, Ford i grupa Volkswagen otworzą w tym roku pierwsze stacje ładowania pojazdów elektrycznych w Niemczech, Austrii i Norwegii. Do 2020 roku chcą uruchomić mniej więcej…...

Czytać
blajer wyjaśnia, czy otyłość szkodzi karierze  Informacje

Blajer wyjaśnia, czy otyłość szkodzi karierze Informacje

Odwołany lot? Pasażerom przysługuje odszkodowanie Tanie wczasy na Malcie. Oto użyteczny poradnik Przyciągają turystów jak na przykład magnes. Pomagają tanie loty i stulecie objawień Wakacje nad polskim morzem. Masz możliwość…...

Czytać