Kredyty podatkowe dotyczące mieszkalnictwa i rozwoju społeczności

Category: Mogą Zostać
17 lutego 2021

Ulga podatkowa dla społeczności możliwości

Możesz kwalifikować się do ubiegania się o ten kredyt, jeśli:

Jesteś wynajmującym posiadającym kwalifikujące się lokale mieszkalne uczestniczące w programie kuponów Housing Choice. Jednostki mieszkalne muszą znajdować się w:

  • Obszar statystyczny metropolii Richmond
  • Metropolitalny obszar statystyczny Virginia Beach-Norfolk-Newport NewsMetropolitalny obszar statystyczny Waszyngton-Arlington-AleksandriaKredytem tym zarządza Departament Mieszkalnictwa i Rozwoju Społecznego stanu Wirginia (DHCD).

    Co to jest?

    Ulga od podatku dochodowego w wysokości 10% rocznego rynkowego czynszu za określone kwalifikujące się mieszkanie. Kredyt zostanie podzielony proporcjonalnie na jednostkę kwalifikującą się na mniej niż pełny rok.

    Kredyt nie może być większy niż Twoje zobowiązanie podatkowe. Możesz przenieść niewykorzystane kredyty na 5 lat. Nie możesz ubiegać się o ten kredyt i o kredyt z tytułu redukcji czynszu dla tego samego mieszkania w tym samym roku.

    Wystąp o zwrot następujących podatków zarządzanych przez Virginia Tax:

    • Indywidualny podatek dochodowy
    • podatek dochodowy od osób prawnych Co to jest kwalifikowana jednostka mieszkaniowa?

      Kwalifikowane jednostki mieszkalne to mieszkania lub inne nieruchomości do wynajęcia, w przypadku których została zawarta umowa o wypłacie pomocy mieszkaniowej z lokalnym urzędem mieszkaniowym (PHA) lub wykonawcą PHA. Jednostki muszą być zlokalizowane na obszarach o wskaźniku ubóstwa poniżej 10% w:

      • Obszar statystyczny metropolii Richmond
      • Metropolitalny obszar statystyczny Virginia Beach-Norfolk-Newport NewsMetropolitalny obszar statystyczny Waszyngton-Arlington-AleksandriaAby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z wytycznymi programu w witrynie internetowej DHCD.

        Czy jest czapka?

        Tak. DHCD nie może wydać więcej niż 250 000 dolarów ulg podatkowych na mieszkanie do mieszkania w ciągu roku podatkowego. Jeśli łączna kwota kwalifikujących się wniosków otrzymanych do 1 marca przekroczy 250 000 USD w roku podatkowym, DHCD rozdzieli kwotę kredytów między kwalifikujących się wnioskodawców. Jeśli całkowita kwota nie została wydana na podstawie wniosków otrzymanych do 1 marca, pozostała kwota zostanie wydana na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy.

        Aby ubiegać się o ten kredyt:

        DHCD administruje kredytem. Odwiedź ich stronę internetową i postępuj zgodnie z procedurą składania wniosku.

        Korzystanie z kredytu:

        Aby ubiegać się o zwrot, wypełnij poniższe pola i dołącz je do zwrotu:

        • Zaplanuj CR dla indywidualnych zwrotów
        • Formularz 500CR, dla zwrotów korporacyjnychKredyt na ustawę o strefie przedsiębiorstwaW lipcu 2005 roku Departament Mieszkalnictwa i Rozwoju Społecznego (DHCD) zastąpił Kredyt na rzecz Ustawy o Strefie Przedsiębiorstw programem grantowym. Firmy, które podpisały umowy z DHCD przed wygaśnięciem kredytu, mogą nadal ubiegać się o kredyt.

          Kredyt na rehabilitację historyczną Możesz kwalifikować się do ubiegania się o ten kredyt, jeśli:

          Rehabilitujesz certyfikowaną historyczną budowlę i ponosisz pewne kwalifikujące się wydatki. Struktura może być tą, w której mieszkasz, lub może to być nieruchomość przynosząca dochód.

          Kredyt ten nadzoruje Departament Zasobów Historycznych stanu Wirginia (DHR). Więcej informacji na temat kredytu znajdziesz na stronie DHR.

          Co to jest?

          Ulga podatkowa w wysokości 25% kosztów kwalifikowalnych projektu. Możesz ubiegać się o kredyt w wysokości do 5 milionów dolarów na swoim zeznaniu, aby nie przekroczyć zobowiązania podatkowego. Wszelkie niewykorzystane kredyty mogą zostać przeniesione na 10 lat.

          Aby zakwalifikować się do kredytu, koszt rehabilitacji musi wynosić co najmniej 50% oszacowanej wartości obiektu przed rehabilitacją lub 25%, jeśli mieszkasz w budynku.

          Wystąp o zwrot następujących podatków zarządzanych przez Virginia Tax:

          • Indywidualny podatek dochodowy
          • powierniczy podatek dochodowypodatek dochodowy od osób prawnychpodatek od franczyzy bankowejpodatek od składek ubezpieczeniowychKredytu można również żądać od niektórych podatków od usług komunalnych administrowanych przez State Corporation Commission. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź witrynę internetową SCC.

            Co masz na myśli mówiąc „rehabilitacja?

            Naprawienie konstrukcji tak, aby można było z niej dalej korzystać, zachowując jej historyczny charakter. Możesz także pracować nad tym, aby można go było wykorzystać do nowego celu. Praca musi spełniać standardy Sekretarza Spraw Wewnętrznych dotyczące rehabilitacji.

            Co to jest certyfikowana zabytkowa konstrukcja?

            • wymienione w Virginia Zabytki Register
            • certyfikowany jako kwalifikujący się do umieszczenia na liście lubcertyfikowany jako struktura przyczyniająca się do powiatu wymienionego w rejestrze Virginia ZabytkiWięcej informacji można znaleźć na stronie internetowej DHR.

              Jakie są wydatki kwalifikowalne?

              Generalnie za wydatki kwalifikowalne uznaje się prace związane z konstrukcją budynku lub pewne prace budowlane niezbędne do renowacji konstrukcji. Większość rozszerzeń i uzupełnień nie kwalifikuje się. DHR poświadcza pracę na zaliczenie. Więcej informacji na temat kwalifikujących się wydatków można znaleźć na ich stronie internetowej.

              Aby ubiegać się o kredyt:

              Musisz mieć kredyt potwierdzony przez DHR. Odwiedź ich witrynę internetową i postępuj zgodnie z procesem aplikacji.

              Korzystanie z tego kredytu:

              Poproś o ulgę w zeznaniu podatkowym z Wirginii za rok, w którym DHR poświadczył rehabilitację. Możesz ubiegać się o kredyt w wysokości do 5 milionów dolarów na swoim zeznaniu, aby nie przekroczyć zobowiązania podatkowego. Wszelkie niewykorzystane kredyty mogą zostać przeniesione na 10 lat. Aby ubiegać się o zwrot, wypełnij poniższe pola i dołącz je do zwrotu:

              • Zaplanuj CR, dla zwrotów indywidualnych i powierniczych
              • Formularz 500CR, dla zwrotów korporacyjnychZaplanuj 800CR na zeznania podatkowe dotyczące składek ubezpieczeniowychAby rozdzielić kredyt na członków spółki komandytowej lub innego podmiotu przejściowego, należy wypełnić Formularz PTE w ciągu 30 dni od potwierdzenia zdolności kredytowej, ale nie później niż 90 dni przed złożeniem zeznania podatkowego. Kredyt może być przyznany zgodnie z obopólnymi ustaleniami wspólników lub zgodnie z umową spółki lub inną dokumentacją.

                Związane z

                Ulga podatkowa na mieszkanie do życia Możesz kwalifikować się do ubiegania się o ten kredyt, jeśli:

                • Kupujesz lub budujesz nową dostępną rezydencję; lub
                • Modernizujesz istniejącą rezydencję w funkcje ułatwień dostępuKredytem tym zarządza Departament Mieszkalnictwa i Rozwoju Społecznego stanu Wirginia (DHCD).

                  Co to jest?

                  Ulga podatkowa w wysokości:

                  • 5000 USD na zakup nowej dostępnej rezydencji; lub
                  • 50% kosztu modernizacji istniejącej rezydencji, nie może przekroczyć 5000 USDJednostki do wynajęcia nie kwalifikują się do tego kredytu. Kredyt nie może być większy niż Twoje zobowiązanie podatkowe. Możesz przenosić niewykorzystane kredyty na 7 lat.

                    Wystąp o zwrot następujących podatków zarządzanych przez Virginia Tax:

                    • Indywidualny podatek dochodowy
                    • podatek dochodowy od osób prawnych Co to jest „dostępne miejsce zamieszkania?

                      Dostępna rezydencja to dom, który obejmuje funkcje ułatwień dostępu lub uniwersalnych możliwości odwiedzin. Te funkcje są wyjaśnione w wytycznych LHTC, które można znaleźć na stronie internetowej DCHD.

                      Aby zakwalifikować się do punktów, nowa rezydencja musi posiadać 3 cechy uniwersalnej odwiedzalności lub co najmniej 3 standardy dostępności i spełniać wymagania istniejącego standardu. Modernizacja istniejącej rezydencji musi obejmować co najmniej 1 funkcję ułatwień dostępu, która staje się trwałą częścią konstrukcji i spełniać wymagania istniejącej normy. Funkcje dodane w celu zapewnienia zgodności z niektórymi istniejącymi przepisami federalnymi, stanowymi lub lokalnymi nie kwalifikują się do kredytu. Więcej informacji można znaleźć w Wytycznych LHTC.

                      Czy jest czapka?

                      Tak. DHCD nie może wydać więcej niż 1 milion dolarów ulg podatkowych na mieszkanie do mieszkania na rok podatkowy. Jeśli łączna kwota ulg podatkowych wydanych w ramach tego programu przekroczy 1 milion USD w roku podatkowym, DHCD rozliczy kwotę kredytów wśród kwalifikujących się wnioskodawców.

                      Aby ubiegać się o kredyt:

                      DHCD administruje kredytem. Odwiedź ich stronę internetową i postępuj zgodnie z procedurą składania wniosku. Wnioski należy składać z DHCD do 31 stycznia roku następującego po zakończeniu zakupu lub modernizacji.

                      Korzystanie z kredytu:

                      Aby ubiegać się o zwrot, wypełnij poniższe pola i dołącz je do zwrotu:

                      • Zaplanuj CR dla indywidualnych zwrotów
                      • Formularz 500CR, dla zwrotów korporacyjnychKredyt na ustawę o pomocy sąsiedzkiej Możesz kwalifikować się do ubiegania się o ten kredyt, jeśli:

                        Przekazujesz gotówkę, zbywalne papiery wartościowe lub inne przedmioty / usługi bezpośrednio zatwierdzonej organizacji non-profit zatwierdzonej w ramach Programu Pomocy Sąsiedzkiej (NAP). Celem NAP jest zachęcenie do darowizn dla zatwierdzonych organizacji non-profit na rzecz osób o niskich dochodach lub uprawnionego studenta z niepełnosprawnością.

                        Co to jest?

                        Ulga podatkowa do 65% wartości darowizny.

                        Ulga podatkowa NAP jest bezzwrotna i nieprzenoszalna. W stosownych przypadkach nadwyżka kredytu dawcy może zostać przeniesiona na kolejne 5 lat.

                        Wystąp o zwrot następujących podatków zarządzanych przez Virginia Tax:

                        • Indywidualny podatek dochodowy
                        • powierniczy podatek dochodowypodatek dochodowy od osób prawnychpodatek od franczyzy bankowejpodatek od składek ubezpieczeniowychKredytu można również żądać od niektórych podatków od usług komunalnych administrowanych przez State Corporation Commission. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź witrynę internetową SCC.

                          Kto może kwalifikować się do kredytu?

                          • Osoby przekazujące gotówkę lub zbywalne papiery wartościowe. Minimalna kwota darowizny musi wynosić co najmniej 500 USD na rok podlegający opodatkowaniu. Maksymalna wartość darowizny dla osoby fizycznej wynosi 125 000 USD na rok podlegający opodatkowaniu.
                          • Trusty przekazujące gotówkę, akcje, towary, nieruchomości oraz wynajem / dzierżawę obiektu non-profit. Minimalna darowizna musi wynosić co najmniej 616 USD na rok podlegający opodatkowaniu.Firmy przekazujące gotówkę, akcje, towary, nieruchomości, wynajem / dzierżawę obiektu non-profit, usługi profesjonalne lub usługi kontraktowe. Minimalna darowizna musi wynosić co najmniej 616 USD na rok podlegający opodatkowaniu.Ograniczona opieka zdrowotna, specjaliści farmaceutyczni, mediatorzy lub lekarze świadczący usługi dla zatwierdzonej organizacji non-profit NAP. Minimalna darowizna musi wynosić co najmniej 616 USD na rok podlegający opodatkowaniu. Aby ubiegać się o kredyt:

                            Aby ustalić, czy się kwalifikujesz, skontaktuj się z organizacją non-profit NAP, na rzecz której chciałbyś przekazać darowiznę, i wypełnij odpowiedni formularz dawcy. Zwróć wypełniony formularz dawcy do organizacji non-profit NAP. Organizacja non-profit NAP przekaże wypełniony formularz dawcy do Departamentu Opieki Społecznej lub Departamentu Edukacji w celu wydania zaświadczenia o przyznaniu kredytu podatkowego NAP. Zaświadczenie o uldze podatkowej NAP zostanie przesłane bezpośrednio do dawcy.

                            Aby ubiegać się o ulgę w zeznaniu podatkowym z Wirginii:

                            • Indywidualny składający musi wypełnić Schedule CR
                            • Osoba składająca wniosek musi wypełnić formularz 500CRTrust musi ubiegać się o kredyt na formularzu 770

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy