Bankowość internetowa

17 lutego 2021

Rozpocznij bankowość internetową za pomocą Axis Bank. Axis Bank zapewnia łatwe kroki, aby rozpocząć bankowość internetową. Pomoc jest dostępna dla klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Skorzystaj z szeregu korzyści i usług Axis za pośrednictwem usługi bankowości internetowej. Bezproblemowe opcje bankowości internetowej sprawiają, że bankowość w Axis Bank jest najlepsza.

  • Korzyści dla Ciebie
  • Geting StartedTransfer środkówNaładuj, płać rachunki i kupujMasz pytanie?RegulaminRejestracja w bankowości internetowej

    Axis Bank zapewnia bezproblemową rejestrację w bankowości internetowej w zaledwie kilku prostych krokach. Bankowość internetowa jest bezpieczna dzięki dwustopniowemu systemowi uwierzytelniania firmy Netsecure. Wykonaj poniższe czynności, aby zarejestrować się w bankowości internetowej i rozpocząć bankowość internetową.

    Szybkie, łatwe kroki, aby zalogować się i łatwo rozpocząć bankowość online

    Dla klientów detalicznych / rolniczych
  • Aby zalogować się do bankowości internetowej, potrzebujesz identyfikatora logowania, który jest taki sam, jak 9-cyfrowy identyfikator klienta (wymieniony w liście powitalnym i wydrukowany na książeczce czekowej), wraz z hasłem logowania.
  • Możesz również uzyskać swój identyfikator klienta, wysyłając SMS CUSTID pod numer 56161600.Nowi użytkownicy mogą wygenerować hasło online, korzystając z opcji „Pierwszy użytkownik. Możesz wygenerować hasło logowania za pomocą 4-cyfrowego kodu PIN karty debetowej i zarejestrowanego numeru telefonu komórkowego.Jeśli nie złożyłeś wniosku o kartę debetową, wydrukowane hasło zostanie dostarczone kurierem.Aby zalogować się po raz pierwszy, kliknij tutaj, aby zalogować się po raz pierwszy.Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij łącze „Nie pamiętam hasła na stronie logowania i wygeneruj hasło online.Jeśli chcesz teraz wygenerować hasło, kliknij tutaj W celu wygenerowania hasła.Alternatywnie możesz również zalogować się do bankowości internetowej, używając numeru karty debetowej i kodu PIN.

    Wystarczy kliknąć „Numer karty debetowej. nad oknem logowania wprowadź dane i uwierzytelnij hasło jednorazowe wysłane na zarejestrowany numer telefonu komórkowego.

    Kliknij tutaj, aby zobaczyć film instruktażowy dotyczący logowania za pomocą karty debetowej.Dla klientów NRI
  • Aby zalogować się do bankowości internetowej, potrzebujesz identyfikatora logowania, który jest taki sam, jak 9-cyfrowy identyfikator klienta (wymieniony w liście powitalnym i wydrukowany na książeczce czekowej), wraz z hasłem logowania.
  • Możesz również uzyskać swój identyfikator klienta, wysyłając SMS CUSTID pod numer +918691000002Jako klient NRI możesz również zalogować się przy użyciu poświadczeń KYC.Aby zalogować się po raz pierwszy, kliknij tutaj, aby zalogować się po raz pierwszyJeśli zapomniałeś hasła, kliknij łącze „Nie pamiętam hasła na stronie logowania i wygeneruj hasło online.Jeśli chcesz teraz wygenerować hasło, kliknij tutaj W celu wygenerowania hasła.Jeśli potrzebna jest jakakolwiek pomoc, zadzwoń pod nasze całodobowe numery bankowości telefonicznej lub napisz do [email protected]Poznaj bezproblemową rejestrację w bankowości internetowejWykonaj poniższe czynności, jeśli nie masz nazwy użytkownika ani hasła
  • Pobierz formularz bankowości internetowej Axis Bank. (Jest również dostępny w najbliższym oddziale)
  • Wypełnij dane swojego konta.Przeczytaj instrukcje na odwrocie przed podpisaniem.Formularz musi być podpisany przez wszystkich posiadaczy rachunków.Prześlij formularz do dowolnego z naszych oddziałów.Składając formularz w oddziale, zarejestruj swój numer telefonu komórkowego w bankowości internetowej (Netsecure), jeśli nie jest zarejestrowany. (To uwierzytelnianie dwuskładnikowe zapewnia dodatkową warstwę bezpieczeństwa dla wszystkich ważnych transakcji online, takich jak przelew środków, płatność rachunków, doładowanie telefonu komórkowego itp.)Możesz również zarejestrować swój numer telefonu komórkowego w bankowości internetowej, odwiedzając najbliższy bankomat Axis Bank. (Więcej informacji znajdziesz poniżej).Axis Bank prześle Ci hasła pocztą.Po otrzymaniu haseł zaloguj się do bankowości internetowej.Zobaczysz komunikat z prośbą o zarejestrowanie się w Netsecure (uwierzytelnianie dwuskładnikowe)Wybierz tryb, który chcesz wybrać.Wpisz swój numer telefonu komórkowego i prześlij. (Proszę podać ten sam numer telefonu komórkowego, który zarejestrowałeś wcześniej w bankowości internetowej).Twoja rejestracja jest teraz zakończona.Rozpocznij transakcje i korzystaj ze wszystkich usług bankowości internetowej Axis Bank.Wykonaj poniższe czynności, jeśli masz nazwę użytkownika i hasło, ale nie możesz uzyskać dostępu do wszystkich usługZaloguj się do bankowości internetowej

    • Jeśli zobaczysz komunikat informujący, że Twój dostęp do bankowości internetowej jest obecnie dostępem tylko do przeglądania i proszący o zarejestrowanie się do transferu środków, wykonaj poniższe czynności:
      • Odwiedź najbliższy bankomat Axis Bank i zarejestruj się w Netsecure (więcej informacji znajdziesz w poniższych krokach).
      • Zaloguj się ponownie do bankowości internetowej.Zobaczysz komunikat z prośbą o zarejestrowanie się w Netsecure (uwierzytelnianie dwuskładnikowe). Kliknij tam, aby zarejestrować się w Netsecure.Wybierz tryb, który chcesz wybrać.Wprowadź swój numer telefonu komórkowego i prześlij. (Proszę podać ten sam numer telefonu komórkowego, który zarejestrowałeś wcześniej).Twoja rejestracja jest teraz zakończona.Rozpocznij transakcje i korzystaj ze wszystkich usług bankowości internetowej Axis Bank. Jeśli zobaczysz komunikat z prośbą o zarejestrowanie się w Netsecure (uwierzytelnianie dwuskładnikowe), wykonaj poniższe czynności:

        • Kliknij Zarejestruj się w Netsecure na stronie po zalogowaniu.
        • Wybierz tryb, który chcesz wybrać.Wpisz swój numer telefonu komórkowego i prześlij.Twoja rejestracja jest teraz zakończona.W przypadku, gdy wchodząc na komórkę nr. pojawi się komunikat „Numer telefonu komórkowego nie jest zarejestrowany lub nie pasuje, a następnie zarejestruj swój numer telefonu komórkowego w bankowości internetowej, odwiedzając najbliższy bankomat Axis Bank (więcej informacji znajdziesz w poniższych krokach).Twoja rejestracja jest teraz zakończona.Rozpocznij transakcje i korzystaj ze wszystkich usług bankowości internetowej Axis Bank. Wykonaj poniższe czynności, aby zarejestrować swój numer telefonu komórkowego do bankowości internetowej w bankomacie
        • Odwiedź najbliższy bankomat Axis Bank
        • Wybierz RejestracjeWybierz NetsecureWpisz swój numer telefonu komórkowego i potwierdź go.Otrzymasz SMS potwierdzający rejestrację.Alternatywnie możesz również odwiedzić nasz najbliższy oddział i zarejestrować swój numer telefonu komórkowego do bankowości internetowej (Netsecure)Poznaj uwierzytelnianie dwuskładnikowe dzięki NetsecureNETSECURE to dwuskładnikowy system uwierzytelniania zapewniający dodatkowe bezpieczeństwo transakcji bankowych online.

          Dostępne różne typy NetsecureNetsecure z SMS-em
        • Aby zarejestrować się w NETSECURE za pomocą wiadomości SMS, musisz najpierw upewnić się, że Twój numer telefonu komórkowego jest zarejestrowany w Banku.
        • Jeżeli aktualnie otrzymujesz od nas Alerty SMS na swój telefon komórkowy, oznacza to, że Twój numer telefonu komórkowego jest zarejestrowany w Banku. Jeśli nie, odwiedź najbliższy bankomat lub oddział Axis Bank, aby zarejestrować swój numer telefonu komórkowego.Po upewnieniu się, że Twój numer telefonu komórkowego jest u nas zarejestrowany, zaloguj się do bankowości internetowej Axis Bank i wybierz opcję „NETSECURE with SMS na stronie rejestracji. Twoja rejestracja NETSECURE została zakończona.Netsecure z urządzeniem 1-Touch
        • Możesz wygenerować kod Netsecure za pomocą urządzenia 1-Touch.
        • NETSECURE 1-Touch to małe urządzenie, które generuje unikalny kod NETSECURE (pojedyncze hasło użytkowania) za każdym razem, gdy zostanie naciśnięty i przytrzymany przycisk.Ten kod NETSECURE będzie musiał zostać wprowadzony oprócz identyfikatora logowania i hasła, aby zalogować się do bankowości internetowej Axis Bank.Należy pamiętać, że za urządzenie zostanie naliczona jednorazowa opłata w wysokości 1000 Rs, która nie podlega zwrotowi.Zobacz demo w Netsecure za pomocą 1-Touch. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wersję demonstracyjną Netsecure z 1-Touch.

          Netsecure z aplikacją mobilnąMożesz wygenerować kod Netsecure za pomocą aplikacji Mobile Netsecure

          Jak zarejestrować

          • Musisz mieć telefon komórkowy z systemem Android lub IOS.
          • Klienci będący rezydentami muszą upewnić się, że ich numer telefonu komórkowego. jest zarejestrowany w Axis Bank.Klienci NRI muszą upewnić się, że ich identyfikator e-mail jest zarejestrowany w Axis Bank.Logując się do bankowości internetowej, możesz wybrać opcję Netsecure przez SMS lub Netsecure z Mobitokenem, wybierz opcję „Netsecure z aplikacją mobilną na stronie rejestracji.Obecni użytkownicy NetSecure mogą przełączyć się na „NetSecure z aplikacją mobilną za pomocą opcji przełącznika Netsecure, logując się do bankowości internetowej ->Usługi ->Inne usługi.Zainstaluj aplikację „Axis Netsecure ze sklepu z aplikacjami na swoim urządzeniuPostępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi bankowości internetowej, aby zakończyć proces rejestracji Używaj odpowiednich urządzeń

            Aby korzystać z Netsecure z aplikacją mobilną, musisz mieć telefon komórkowy z systemem Android w wersji 4.3 lub nowszej lub Iphone z systemem iOS w wersji 6 lub nowszej.

            Przeprowadzaj transakcje ostrożnie

            • Pięć kolejnych nieudanych prób wprowadzenia kodu Netsecure spowoduje wyłączenie Twojego kodu Netsecure na dany dzień.
            • Będziesz mógł uzyskać dostęp do swojego konta, ale nie będziesz w stanie wykonać żadnej transakcji, która wymaga wprowadzenia kodu Netsecure w celu weryfikacji.Usługa Netsecure zostanie włączona automatycznie po 24 godzinach. Przełącz się z Pina internetowego na aplikację mobilną

              • NetSecure z WebPin został wyłączony dla wszystkich użytkowników od 15 września 2015.
              • Istniejący użytkownicy webpin będą musieli zalogować się do bankowości internetowej i zarejestrować się w „Netsecure z aplikacją mobilną po zalogowaniu. Uzyskaj kod aktywacyjny

                • Należy pamiętać, że kod aktywacyjny jest wysyłany na adres e-mail i numer telefonu komórkowego zarejestrowany w Banku.
                • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z kodem aktywacyjnym, sprawdź folder ze spamem. Rozwiąż problemy z aktywacją

                  Jeśli masz problem podczas aktywacji, może to być spowodowane jedną z następujących przyczyn

                  • Twoja transmisja danych jest wyłączona. Sprawdź łączność danych urządzenia i spróbuj ponownie.
                  • Wprowadzasz zły kod aktywacyjny lub Twój kod aktywacyjny wygasł. Jeśli kod aktywacyjny wygasł, możesz ponowić rejestrację aplikacji z nowym numerem seryjnym. w aplikacji. Kod aktywacyjny będzie ważny przez 15 minut.Twój SMS weryfikacyjny nie został pomyślnie wysłany. Sprawdź ważność swojej karty SIM i upewnij się, że sms weryfikacyjny został wysłany pomyślnie, zanim przejdziesz do kolejnego kroku rejestracji aplikacji.W przypadku niepowodzenia weryfikacji tokena z powodów innych niż powyższe, spróbuj ponownie zarejestrować się z nowym numerem seryjnym. w aplikacji po pewnym czasie. Możesz kliknąć przycisk menu w prawym górnym rogu aplikacji i kliknąć „Pobierz nowy numer seryjny dla nowego numeru seryjnego.

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy