Umpqua Holdings Corporation ogłasza zmianę w wirtualnej transmisji internetowej na doroczne zgromadzenie akcjonariuszy w 2020 r

Category: Zwłaszcza Jeśli
17 lutego 2021

PORTLAND, Oregon, 24 marca 2020 r. / PRNewswire / – Umpqua Holdings Corporation (NASDAQ: UMPQ) („Spółka) ogłosiła dzisiaj zmianę dorocznego zgromadzenia akcjonariuszy w 2020 r. W związku z pojawiającym się wpływem epidemii koronawirusa (COVID-19) na zdrowie publiczne, a także w celu wsparcia zdrowia i dobrego samopoczucia akcjonariuszy, współpracowników, dyrektorów i sprzedawców Spółki, Spółka zmieniła format corocznych zgromadzeń akcjonariuszy osobiste spotkanie w formie wirtualnej transmisji internetowej i zapraszanie akcjonariuszy do zdalnego udziału.

Coroczne zgromadzenie akcjonariuszy będzie się nadal odbywać o godzinie 15:00 czasu pacyficznego w poniedziałek, 20 kwietnia 2020 r., Ale tylko w formie spotkania wirtualnego, za pośrednictwem transmisji internetowej na żywo pod adresem www.virtualshareholdermeeting / umpq2020.

O Umpqua Holdings Corporation

Umpqua Holdings Corporation (NASDAQ: UMPQ) jest spółką dominującą Umpqua Bank, banku społecznościowego z siedzibą w Oregonie, znanego ze swojego przedsiębiorczego podejścia, innowacyjnego doświadczenia klienta i wyróżniających się rozwiązań bankowych. Umpqua Bank ma lokalizacje w Oregonie, Waszyngtonie, Kalifornii, Idaho i Nevadzie. Umpqua Holdings jest również właścicielem spółki zależnej zajmującej się pośrednictwem w handlu detalicznym, Umpqua Investments, Inc., która ma swoje siedziby w sklepach Umpqua Bank oraz w dedykowanych biurach w Oregonie. Umpqua Holdings Corporation ma siedzibę w Portland w stanie Oregon. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę umpquabank.com.

ŹRÓDŁO Umpqua Holdings Corporation

Diagnoza Trumpa Covid-19 zmienia kształt wyborów miesiąc po głosowaniuTrump zmierza do szpitala wojskowego na leczenie CovidOżywienie będzie „nierówne i „uzależnione od bodźców: Prezes Weatherly Asset ManagementGolar Power odwołuje się od decyzji o wykluczeniu z przetargu na terminal LNG PetrobrasFirma ION zajmująca się czekiem in blanco rozpoczyna poszukiwania izraelskiego technologicznego jednorożcaTesla dostarczyła rekordowe 139 300 pojazdów w trzecim kwartale; Akcje mogą spaść o ponad 30% do 302 USDTesla Inc, amerykańska firma zajmująca się pojazdami elektrycznymi i czystą energią z siedzibą w Kalifornii, powiedziała w piątek, że wyprodukowała nieco ponad 145 000 pojazdów i dostarczyła rekordowe 139 300 pojazdów w trzecim kwartale, pomijając dobre wieści, udziały spadły o ponad 5% na rynku przed wprowadzeniem na rynek handlowy.

Nowy dyrektor generalny Forda wprowadza dramatyczne zmiany w pierwszym dniu pracyProducent samochodów zdjął wszystko z poważnych wstrząsów operacyjnych i zarządczych w pierwszym dniu swojej roli dyrektora generalnego.

Dlaczego nie lubisz tej reklamy?AdYoung Trader po cichu zarobił ponad 2,8 mln USD w 2020 rBez wcześniejszego doświadczenia Kyle Dennis zdecydował się zainwestować w akcje. Sukces handlowy zawdzięcza tym strategiom.

Disney Bristles at California Rules; Iger opuszcza grupę zadaniową(Bloomberg) – Grupa branżowa reprezentująca Walt Disney Co. i innych operatorów parków rozrywki zaatakowała nowe wytyczne z Kalifornii, które pozwoliłyby na ponowne otwarcie tylko takich atrakcji, jak Disneyland na ściśle określonych warunkach. Organizacja wezwała do zmiany zasad, które nie zostały jeszcze oficjalnie wydane, ale zaczęły się pojawiać w czwartek. Według Carlye Wisel, przemysłowego podcastera, parki mogłyby zostać ponownie otwarte przy zaledwie 25% pojemności i musiałyby ograniczyć odwiedzających do osób mieszkających w określonej odległości. Będą również wymagały wcześniejszej rezerwacji i obowiązkowego zakrycia twarzy. Na znak napięć między Disneyem a Kalifornią prezes Bob Iger zrezygnował z grupy zadaniowej gubernatora ds. Odzyskiwania Covid-19, potwierdziła firma w czwartek. Sacramento Bee wcześniej zgłosił swoje odejście.„Chociaż jesteśmy zgodni z wieloma protokołami oraz wymogami dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa, istnieje wiele innych, które wymagają modyfikacji, jeśli mają doprowadzić do odpowiedzialnego i rozsądnego planu ponownego otwarcia parku rozrywki – mówi grupa branżowa, California Atrakcje i Parki Association, podało w oświadczeniu przesłanym pocztą elektroniczną. W piątek kalifornijski wydział zdrowia i usług społecznych, który pierwotnie planował opublikować wytyczne w tym tygodniu, powiedział, że są one teraz opóźnione. „Biorąc pod uwagę rozmiar i złożoność operacyjną tych wyjątkowych sektorów, szukamy dodatkowy wkład ze strony zdrowia, siły roboczej i interesariuszy biznesowych w sfinalizowaniu tych ważnych ram – wszystkie prowadzą do nauki i bezpieczeństwa – powiedział sekretarz departamentu, Mark Ghaly w oświadczeniu przesłanym pocztą elektroniczną. Protokoły są jednym krokiem w procesie zatwierdzania ponownego otwarcia parków .Okręgi, w których znajdują się nieruchomości, będą również musiały osiągnąć kamienie milowe postępu w walce z Covid-19Disney i innymi operacjami w parkach rozrywki, takimi jak Universal Studios Comcast Corp. i SeaWorld Entertainment Inc., naciskały na gubernatora Gavina. Newsom, aby umożliwić im ponowne otwarcie. Wcześniej w tym tygodniu 19 stanowych ustawodawców napisało list do gubernatora, Demokraty, mówiąc, że nadszedł czas. Według urzędników w tym stanie, parki tematyczne na Florydzie, największy rynek, zaczęły ponownie otwierać się w czerwcu i zrobiły to bez wielkich epidemii. .Disney, z siedzibą w Burbank w Kalifornii, powiedział w tym tygodniu, że zwalnia 28 000 amerykańskich pracowników w swoich ośrodkach wypoczynkowych – około jednej czwartej siły roboczej w tym dziale (aktualizacje z opóźnieniem wytycznych w akapicie piątym). Więcej artykułów, takich jak odwiedź nas w Bloomberg.Zapisz się teraz, aby być na bieżąco z najbardziej zaufanym źródłem wiadomości biznesowych. 2020 Bloomberg LP

Strategia 60/40 akcji / obligacji już nie działa. Oto, co należy zrobić.Tradycyjna mieszanka akcji i obligacji nie będzie działać w świecie prawie zerowych stóp procentowych. Czas zastanowić się nad alternatywami.

Oto, ile warte byłoby zainwestowanie 1000 USD w Cisco w Dot-Com Bubble Peak dzisiajPomimo trwającej pandemii, a amerykańska gospodarka ledwo kuleje, Nasdaq nadal notuje ponad 50% powyżej marcowych minimów. Gwałtowny wzrost akcji spółek technologicznych w 2020 r., Co zrozumiałe, skłonił inwestorów do porównań z bańką dot-com w 2000 r. Nasdaq ostatecznie osiągnął szczyt na poziomie 5048,62 w dniu 10 marca 2000 r. Oczywiście, niektóre spółki dot-com bubble zachowywały się znacznie lepiej niż inne. W ciągu 20 lat od pęknięcia bańki Cisco Ostatnie 20 lat Cisco: Bez wątpienia spółka Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO) z branży technologii sieciowych miała poważne trudności z powrotem do poziomu bańki internetowej. 1990, około dekady przed bańką internetową. Według Forbesa, spółka była najlepiej prosperującą ofertą publiczną w latach 90. Inwestorzy Cisco prawdopodobnie nigdy nie byliby w stanie przewidzieć rozwoju internetu, smartfonów,przetwarzanie w chmurze i wiele innych czynników dynamicznych, które napędzały poważną zmianę w biznesie Cisco w ciągu ostatnich 20 lat Cisco powoli przechodziło od sprzętu sieciowego, takiego jak routery i przełączniki, do szybko rozwijających się firm, takich jak bezpieczeństwo w chmurze i cyfrowe Firma Cisco osiągnęła szczytowy pułap rynkowy ery dot-com wynoszący 555,4 miliarda dolarów w okresie szczytu bańki internetowej, co w skrócie uczyniło Cisco najbardziej wartościową firmą na świecie. Dot-Com Bubble Fallout: wysoki znak wodny firmy Cisco w zakresie dot-com bańka wyniosła 146,75 USD w 2000 r., zanim nastąpił podział akcji dwa do jednego w marcu tego roku. Kiedy bańka pękła, akcje Cisco spadły o 69,7% w roku następującym po szczycie Nasdaq w porównaniu do ogólnego spadku indeksu o 59,3%. Niestety, kiedy Nasdaq się ustabilizował, akcje Cisco nadal miały problemy.Kurs akcji pod koniec 2002 r. osiągnął 8,12 USD, po czym wzrósł do 29,39 USD na początku 2004 r. Cisco osiągnął szczyt przed kryzysem finansowym, który wyniósł 34,24 USD pod koniec 2007 r. Podczas wyprzedaży w 2009 r. akcje Cisco spadły do ​​13,61 USD, ale spadły jeszcze niżej do 13,30 USD w 2011 r. Akcje nie powróciły do ​​30 USD aż do 2015 r. I nie powróciły do ​​40 USD aż do 2017 r. Cisco ostatecznie osiągnęło poziom 58,26 USD w 2019 r., Ale nigdy nie powróciło do podziału. skorygowana bańka dot-comów na poziomie 73,37 USD, nawet po 20 latach Cisco spadło do 32,40 USD w marcu 2020 r. podczas wyprzedaży COVID-19, po czym dziś odbił się do około 40 USD. Cisco na zawsze będzie znane jako jeden z kwintesencji com, biorąc pod uwagę ich kapitalizację rynkową, osiągnęły szczyt na ponad pół biliona dolarów. Niestety, nawet Ciscowypłaty dywidend pomogły inwestorom w bańce dot-com odzyskać równowagę. W rzeczywistości 1000 USD zainwestowane w akcje Cisco podczas szczytu bańki dot-com warte byłoby dziś około 762 USD, zakładając reinwestycję dywidend. Kredyt obrazu: Prayitno Zobacz więcej od Benzinga * Opcje Transakcje na tym szalonym rynku: skorzystaj z opcji Benzinga, aby podążać za pomysłami handlowymi o wysokim przekonaniu * „ Nic nie jest głupie ”, mówi menedżer funduszu hedgingowego o zyskach po podziale w Apple i Tesla (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.Menedżer funduszu hedgingowego mówi o zyskach po podziale w Apple i Tesla (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.Menedżer funduszu hedgingowego mówi o zyskach po podziale w Apple i Tesla (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Akcje energetyczne oferują duże dywidendy. Niektóre mogą być nawet wystarczająco bezpieczne, aby je kupić.Devin McDermott, szef działu badań ropy i gazu w Ameryce Północnej w Morgan Stanley, faworyzuje firmę Chevron i szereg firm, które zazwyczaj koncentrują się na infrastrukturze, takiej jak rurociągi do transportu ropy i gazu, w tym Magellan Midstream Partners i Enterprise Products Partners.

Płatności podatku dochodowego Trumpa w porównaniu z innymi niedawnymi prezydentamiDebata polityczna toczy się wokół zeznań podatkowych Trumpa. Trump podobno zapłacił 750 dolarów w swoim pierwszym roku w Białym Domu. Ile zapłacili niektórzy poprzednicy?

Nowy makaron i ser PepsiCo „leci z półki: dyrektor finansowyDyrektor finansowy PepsiCo, Hugh Johnston, rozmawia z Yahoo Finance na temat wprowadzenia nowych kluczowych produktów firmy i najnowszego raportu o zyskach.

5 akcji do sprzedaży lub z dala od w październikuGiełda szalała ze zmienności, ponieważ różne sektory rynku różnie zareagowały na krótką recesję gospodarczą. AMC tymczasowo zawiesiła swoją globalną działalność w połowie marca i pozostała zamknięta do drugiego kwartału zakończonego 30 czerwca, przy niewielkich przychodach lub zerowych.

Dubaj budowniczy najwyższego budynku świata do likwidacjiFirma budowlana z Dubaju, która pomogła zbudować najwyższy budynek świata i inne cuda inżynierii w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, ogłosiła w czwartek, że wejdzie w stan likwidacji, co jest ostatnim krokiem w długim upadku kraju po kryzysie gospodarczym sprzed dziesięciu lat, przyspieszonym przez pandemię koronawirusa. Arabtec Holding PJSC ogłosił to po e-mailach, które w środę rozeszły się wśród deweloperów sugerujących, że nadszedł koniec firmy. Pomimo prób wydostania się z chaosu spowodowanego kryzysem finansowym Dubaju w 2009 roku, firma zakończyła ubiegły rok z długami i stratami rzędu setek milionów dolarów.

JPMorgan: 2 akcje Cruise Line do kupienia i 1 do oglądania z bokuNiewiele branż zostało dotkniętych COVID-19 tak mocno, jak branża wycieczkowa, ale sytuacja może się zmienić. Branża zaczyna się ponownie otwierać, częściowo dzięki postrzeganiu klientów, że korona zaczyna się cofać, a częściowo dzięki uznaniu biznesu, że firmy nie mogą żyć wiecznie na kredytach. Firmy wycieczkowe podejmują środki ostrożności, a środki mające na celu poprawę zdrowia i zapobieganie rozprzestrzenianiu się chorób w bliskich przestrzeniach statku wycieczkowego obejmują lepsze systemy wentylacji z ulepszoną filtracją powietrza, uproszczone trasy i – jeśli to możliwe – przejście w kierunku mniejszych statków. Dla pasażerów będzie to prawdopodobnie oznaczać rezygnację z kolejek do bufetu i znalezienie mniejszych tłumów na pokładzie statku. W przypadku linii wycieczkowych oznacza to, że ponowne uruchomienie przebiega powoli. Inwestorzy mają oczywiście inny zestaw pytań.Niektóre z nich zostały omówione przez analityka JPMorgan, Brandta Montoura. „Nadal widzimy wartość akcji dla długoterminowych inwestorów w ogóle, zwłaszcza jeśli uważa się, że operatorzy mogą w 2022 roku pływać na pełnym gazie przy niewielkich spadkach cenowych – zauważył analityk. Montour wybrał dwie akcje, które są warte ryzyka i jedną, której inwestorzy powinni na razie unikać. Korzystając z narzędzia porównania giełd TipRanks, umieściliśmy te trzy obok siebie, aby uzyskać podsumowanie tego, co w najbliższym czasie przyniesie tym graczom rejsów wycieczkowych.Royal Caribbean (RCL) Najpierw jest Royal Caribbean, druga co do wielkości linia wycieczkowa na świecie . RCL nie uchylił się od bezpośredniego zmierzenia się z wyzwaniami pandemii, koncentrując się na utrzymaniu płynności i wykorzystaniu „ przestoju ” pandemii do usprawnienia i modernizacji swojej floty.ten pierwszy priorytet skłonił firmę do renegocjacji istniejącego zadłużenia o wartości ponad 2,2 miliarda dolarów, a ostatnio kierownictwo zabezpieczyło wiążące zobowiązanie pożyczkowe od Morgan Stanley na 700 milionów dolarów kredytu. Kredyt jest dostępny do wykorzystania w dowolnym momencie przed sierpniem przyszłego roku – a nawet może zostać przedłużony o dodatkowe 300 milionów dolarów. Te posunięcia znacznie zwiększają sytuację gotówkową RCL i jego zdolność do finansowania operacji w oczekiwaniu na ożywienie sprzedaży biletów.RCL zdołał uniknąć bankructwa dzięki negocjacjom kredytowym i daje firmie możliwość zaplanowania wznowienia aktywnych operacji rejsowych. Ponadto RCL współpracuje z Norwegian Cruise Lines, aby napisać 66-stronicowy raport przesłany do CDC na początku tego lata, zawierający zalecenia branżowe dotyczące bezpiecznego wznawiania rejsów.Zalecenia obejmują wymagane okrycia twarzy na pokładzie statku, codzienne kontrole temperatury i testy COVID pasażerów i załogi. W swojej najnowszej notatce na temat RCL Montour z JPM poczynił trzy kluczowe spostrzeżenia. Po pierwsze, odnosząc się do zdolności firmy do szybkiego przywrócenia statków do eksploatacji, mówi: „Obecna pozycja RCL powinna pozwolić na ponowne uruchomienie„ stosunkowo szybko , ale z umiarkowanie powolnym / zmierzonym wzrostem wydajności. Przechodząc do firmy. perspektywy zaangażowania klientów, Montour podkreśla, że ​​„RCL uważa, że ​​wzrost na rynkach finansowych pomógł jej głównemu klientowi poczuć się względnie pewnie, klienci zaoszczędzili dużo pieniędzy na wakacje w 2020 r. i są gotowi zapłacić przed COVID-19 ceny biletów i lepsze . I wreszcie, jeśli chodzi o bezpieczeństwo na pokładzie, Montour zauważa, że ​​statki RCLktóre mają zdolność do 110% obłożenia, mogą pozwolić sobie na eksploatację przy 50%. Pisze, że „dodanie dodatkowego programu rozrywkowego i dodatkowych posiłków / miejsc siedzących będzie znaczącą pomocą w zarządzaniu dystansem. [Firma] wierzy, że jej poprzednie inwestycje w technologię pokładową i mobilną zwiększą jej możliwości dzięki zdystansowaniu inicjatyw i nie będzie musiała dokonywać tylu dodatkowych inwestycji, niż być może rówieśnicy . W tym celu Montour nazywa RCL„ najlepszym wyborem i ocenia go jako nadwagę (tj. Kup). (Aby obejrzeć osiągnięcia Montour, kliknij tutaj) Ogólnie RCL ma umiarkowaną ocenę kupna na podstawie konsensusu analityków, z 7 zakupami, 5 wstrzymanymi i 2 sprzedażami. Akcje są obecnie wyceniane na 64,04 USD; jest miarą tego, jak trudna jest teraz nisza, skoro średnia cena docelowa akcji wynosi tylko 58,08 USD.(Zobacz analizę akcji RCL na TipRanks) Norwegian Cruise Line (NCLH) Następną stacją jest Norwegian Cruise Line, trzecia co do wielkości z głównych linii wycieczkowych na świecie. Norwegian wkroczył w kryzys COVID z pewnymi istotnymi przewagami strukturalnymi nad konkurencją. Jego flota była mniejsza, a statki nieco nowsze, co oznaczało niższe koszty utrzymania. Ponadto do 2022 r. Nie planowano żadnych nowych uruchomień, co również działało, aby obniżyć koszty. Podobnie jak powyżej RCL, Norwegian również odniósł sukces na froncie płynności. Na dzień 30 czerwca firma miała 2,5 miliarda dolarów całkowitej płynności i potwierdziła swój miesięczny cel spalania w wysokości 160 milionów dolarów. Przy mniejszej flocie do utrzymania oznacza to krótkoterminową, zrównoważoną sytuację. W czasie przestoju Norwegian będzie modernizował swoje statki,w tym montaż filtrów HEPA w systemach wentylacyjnych, aby spełnić wyższe wymagania zdrowotne. Zostało to nakreślone w raporcie firmy dla CDC, wydanym wspólnie z RCL, jak podano powyżej.Montour zauważa, że ​​ponowne uruchomienie rejsu nie będzie opcją „ szybkiej zmiany ” – zajmie to trochę czasu, a przywrócenie zajmie jeszcze więcej przychody i zarobki. Montour pisze: „Kiedy dostaniemy zielone światło, przywrócenie wszystkiego do pracy zajmie ponad 60 dni. Od tego momentu kierownictwo spodziewa się „powolnego wzrostu i ponad 6 miesięcy, zanim cała flota będzie przyjmować gości. Tymczasem Montour nadal lubi długoterminowe perspektywy Norwegian, ponieważ ocenia akcje jako z nadwagą (tj. Kup) .Montour reprezentuje byczy pogląd – Wall Street jest w pewnym stopniu podzielona na te akcje. Jest 11 ostatnich recenzji, 4 do kupienia,6 do trzymania i 1 do sprzedaży, co oznacza, że ​​konsensus to umiarkowane kupowanie. Średnia cena docelowa wynosi 17,77 USD, co oznacza niewielki wzrost o prawie 5%. (Zobacz analizę akcji NCLH w TipRanks) Carnival Corporation (CCL) Trzecią akcją na naszej liście polecanych przez JPM jest Carnival, największa ze światowych linii wycieczkowych, i akcje, których Montour zaleca unikanie – przynajmniej na razie. W zeszłym miesiącu Karnawał podjął działania w celu rozwiązania problemu wielkości floty i kosztów utrzymania. Wcześniej latem firma zezłomowała cztery starsze statki; we wrześniu ogłosił plany pozbycia się dodatkowych 18 statków, czyli 12% całej swojej aktywnej floty oraz opóźnienia dostaw na zamówione statki. Jest to poważna redukcja kosztów, pilna z powodu dobrowolnej decyzji firmy o utrzymaniu zawieszenia rejsu co najmniej do 31 października. W tym celuPrezes Carnival, Arnold Donald, uważa, że ​​jego firma może wrócić do rentownej działalności. Przy wprowadzonych środkach dystansowania społecznego i statkach o pojemności do 50% zapewnia inwestorów, że rejs wycieczkowy może zrobić lepiej niż wyjść na zero. Zauważa również, że dane dotyczące wstępnych rezerwacji wskazują, że klienci nadal są zainteresowani rejsami. Są to ważne punkty, możliwe dzięki pozycji Carnival jako największego operatora liniowego w branży. Montour zauważa w odniesieniu do rezerwacji: „Chociaż aktualizacja kumulatywnej zaawansowanej książki CCL pozostała technicznie niezmieniona, fakt, że nie uległa dalszej erozji (z powodu trwających słabych rezerwacji) jest niewątpliwie pozytywny. Jest to punkt, który nie złagodzi krótkotrwałego bólu, ale dobrze wróży na dłuższą metę. Mimo to Montour nie jest zbyt entuzjastycznie nastawiony do CCL jako inwestycji. On pisze,„Nasze szacunki spadają, ponieważ w dalszym ciągu odsuwamy nasze założenia dotyczące zdolności produkcyjnej i poziomu zajętości, częściowo równoważąc nieco mniejszą erozję cen w 2021 r. Te korekty, wraz z wyższym długiem netto, wynikającym z większego niż oczekiwano wykorzystania gotówki w drugim kwartale -up i koszty repatriacji), obniża naszą prognozę na rok 2020. „Zgodnie z tym stanowiskiem Montour ocenia akcje jako neutralne (tj. Trzymaj). Wall Street zgadza się z Montour w tej sprawie. 15 recenzji dotyczących CCL dzieli się na 2 Kupuje, 10 trzyma i 3 sprzedaje, co sprawia, że ​​analityk zgadza się na trzymanie. Średnia cena docelowa akcji wynosi 16,06 USD, co oznacza niewielki wzrost o prawie 6%. (Zobacz analizę akcji Carnival w TipRanks). Aby znaleźć dobre pomysły na akcje handlując po atrakcyjnych wycenach, odwiedź TipRanks 'Best Stocks to Buy, nowo uruchomione narzędzie, które łączy wszystkie spostrzeżenia TipRanks dotyczące akcji.Zastrzeżenie: opinie wyrażone w tym artykule są wyłącznie opiniami analityków. Treść jest przeznaczona wyłącznie do celów informacyjnych. Bardzo ważne jest wykonanie własnej analizy przed dokonaniem jakiejkolwiek inwestycji.

Analiza wiadomości: Dowody na to, że Nikola Badger jest ofiarą śmiertelnąBardzo głośny elektryczny pickup Nikola Badger wygląda jak gatunek zagrożony wyginięciem. Nie ma go na mapie drogowej rozwoju ciężarówki elektrycznej, a opóźniona umowa produkcyjna z General Motors Company (NYSE: GM) wskazuje na jego upadek przed ujawnieniem fizycznego prototypu. Borsuka nie było w Nikola Corp. (NASDAQ: NKLA) rok temu. A teraz go tam nie ma. Założyciel Trevor Milton użył go jako narzędzia do budowania szumu w firmie po ujawnieniu konkurencyjnej Tesli Inc. (NASDAQ: TSLA) Cybertruck, projektu polaryzacyjnego, który lider elektrycznych ciężarówek planuje zbudować w nowej fabryce w Austin w Teksasie . Wielu ludziom nie podobał się wygląd Cybertrucka, w tym ja – powiedział dyrektor generalny Nikola, Mark Russell, podczas rozmowy o zyskach firmy 4 sierpnia.„ Wydaje mi się, że wygląda to jak blokada drzwi.Ale mają na to wiele rezerwacji. Trevor właśnie przedstawił koncepcję pickupa. Nikola umieścił zdjęcie Borsuka na stronie internetowej firmy, gdzie 89 000 osób wyraziło zainteresowanie.„ Wtedy poważnie podeszliśmy do tego i powiedzieliśmy: „Myślę, że świat chce, ta cholerna rzecz , ale nie było tego wcześniej w planie, powiedział Russell. „Więc powiedzieliśmy:„ Hej, jeśli mamy to zrobić, będziemy potrzebować partnera . Mama to słowo Nikola zaczął przyjmować depozyty Badgera w wysokości do 5000 USD 29 czerwca. Obiecał, że ciężarówka w cenie od 60 000 do 90 000 USD zostanie ujawniona na NikolaWorld 2020 w grudniu w Phoenix. Powołując się na przepisy Arizony przeciwko dużym zgromadzeniom podczas pandemii, Nikola bezterminowo przełożył wydarzenie Środa.Rzeczniczka odmówiła w czwartek, aby powiedzieć, ile depozytów firma otrzymała za Borsuka lub ile pieniędzy zostało zebranych. W wywiadzie dla FreightWaves w środę Russell odmówił odpowiedzi, gdy zapytano, czy skojarzenie Miltona z Borsukiem szkodzi jej perspektywom. Powiedział tylko, że Badger był częścią toczących się dyskusji GM, których nie potrafił scharakteryzować. Konkurencja na elektryczne pickupy jest ogromna. Oprócz Cybertruck, wpisy planują również uznani producenci samochodów GM i Ford Motor Company (NYSE: F) oraz startupy Rivian i Lordstown Motors. Nikola nie posiada sieci dystrybucji ani sprzedaży borsuka, który pozostałby produktem Nikoli nawet z GM jako jego producentem kontraktowym. Potrzebuje również pieniędzy, aby zapłacić GM za każdą ciężarówkę. Według Stanów Zjednoczonych to 700 milionów dolarów na podstawie 50 000 ciężarówekKomisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC) składająca wniosek w sprawie transakcji GM-Nikola. Cała obecna gotówka Nikoli jest przeznaczona na budowę zakładu montażowego o wartości 600 milionów dolarów w Coolidge w Arizonie. „Realizując plan, który przedstawiliśmy, powinno to pozwolić nam wrócić na rynek i zdobyć dodatkowy kapitał – Russell powiedział FreightWaves w środę. Negocjacje z GM Osoby bliskie tej sytuacji powiedziały FreightWaves, że Milton był „cholernie zdeterminowany, aby znaleźć partnera do produkcji Borsuka. Stało się to częścią negocjacji z GM w sprawie dostawy akumulatorów i ogniw paliwowych do ciężkich ciężarówek klasy 7-8 firmy Nikola w Ameryce Północnej. 8 września Nikola i GM ogłosiły umowę, na mocy której GM uzyska w zamian 11% udziałów w firmie Nikola. do korzystania z platformy akumulatorowo-elektrycznej GM,Obie strony stwierdziły, że spodziewają się sfinalizowania transakcji przed środą. Rozmowy te są kontynuowane po tym, jak akcje Nikoli spadły po krótkim raporcie sprzedającego z 10 września, który domniemał lata oszustw i fałszywych oświadczeń Miltona. Dziesięć dni później Milton zrezygnował ze stanowiska prezesa wykonawczego i opuścił firmę. 2 miliardy dolarów, które miał otrzymać GM, opierało się na prawie 48 milionach nowych akcji wycenianych na 41,93 dolara. Akcje Nikoli spadły w zeszłym tygodniu do połowy nastolatków. Odzyskują się, odkąd firma opublikowała w środę obszerny komunikat prasowy, w którym przedstawił kamienie milowe, które firma planuje osiągnąć do 2023 r. Nikola ma około 400 milionów pozostających w obrocie akcji. Rozwodnienie dotychczasowych akcjonariuszy poprzez emisję nowych akcji jest pułapką, w którą znalazł się producent elektrycznych samochodów dostawczych Workhorse Group (NASDAQ: WKHS) po wejściu na giełdę NASDAQ.Wciąż akcje Workhorse zbliżają się do rekordowego poziomu, ponieważ wreszcie produkuje samochody dostawcze. Czy GM zdobędzie więcej Nikoli, czy odejdzie? Nawet przy cenie 23,81 $ o godzinie 14:00 czasu wschodniego w czwartek, wartość transakcji dla GM jest znacznie poniżej umowy. Każda ze stron może odejść, jeśli nie zamknie się do 3 grudnia. Jest możliwe, że GM mógłby starać się o więcej akcji i większy udział w Nikoli, chociaż oryginalna transakcja uwzględnia ruch cen akcji. GM nie ma gotówki w transakcji z Nikola, więc ma mały minus. Negocjowała uzyskanie 80% kredytów dla pojazdów o zerowej emisji (ZEV), które generuje sprzedaż Badgera. Te kredyty pomagają zrównoważyć kary za zanieczyszczenie generowane przez duże ciężarówki i SUV-y GM. „Początkowo ten układ wydawał się całkiem niezły interes dla obu stron – powiedział Mike Ramsey, wiceprezes Gartner Inc., zajmujący się samochodami i mobilnością. Ponieważ jednak sytuacja stała się bardziej skomplikowana w związku z ostatnimi odkryciami, GM jest bardziej prawdopodobne, że będzie szukał większej pewności, że nie będzie zakłopotany ani nie będzie miał innych nieoczekiwanych wad w przyszłości. Baterie i ogniwa paliwowe Druga część umowy Nikola-GM – dostarczanie akumulatorów i ogniw paliwowych do ciężkich samochodów ciężarowych Nikoli – zyskało mniej uwagi. Ale może to oznaczać więcej dla GM, ponieważ zapewnia dostęp do przestrzeni dla ciężkich ciężarówek, gdzie firma nie konkuruje. „Myślę, że kwestia ogniw paliwowych jest prawdopodobnie większą wartość przyrostową dla GM – powiedział FreightWaves Sam Abuelsamid, główny analityk w Guidehouse Insights.„ To ich pierwszy prawdziwy klient. Więc myślę, że to musi być priorytetem. GM byłby szczęśliwy mogąc pochłonąć możliwości montażowe z Badger i zdobyć kredyty ZEV, powiedział.Jedną z wad GM jest to, że Nikola ma wizerunek „fajnego dzieciaka, którego brakuje producentowi starej linii, takim jak GM. „Mimo, że jest to dokładnie ten sam sprzęt, ludzie, którzy chcą kupić elektryczną ciężarówkę, mogą być bardziej zainteresowani kupnem od Nikoli niż GM – powiedział Abuelsamid. „Z punktu widzenia Marka Russella, prawdopodobnie rozsądnie byłoby zostawić Borsuka i skupić się na ciężarówkach. Powiązane artykuły: Nikola walczy z powrotem: Uruchomienie ciężarówki elektrycznej stara się uspokoić inwestorów. Umowa GM z Nikolą opóźniona poza przewidywaną datę zamknięcia. więcej artykułów FreightWaves autorstwa Alana Adlera. Zobacz więcej od Benzinga * Transakcje opcji na tym szalonym rynku: Zdobądź opcje Benzinga, aby podążać za pomysłami handlowymi o wysokim przekonaniu * Umowa GM z Nikolą opóźniona ponad oczekiwane Zamknij * Nikola 's Polowanie na partnera stacji wodoru zablokowane – WSJ (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Były dyrektor generalny węgla, Robert Murray, występuje o korzyści z czarnych płucByły dyrektor generalny węgla Robert E. Murray, który walczył z federalnymi regulacjami branżowymi, złożył wniosek do Departamentu Pracy USA o zasiłek dla czarnych płuc, zgodnie z opublikowanym raportem. W raporcie West Virginia Public Broadcasting i Ohio Valley ReSource były szef Murray Energy powiedział w formularzu, że nadal jest prezesem zarządu firmy, ale ze względu na stan zdrowia nie może już pełnić funkcji prezesa i dyrektora generalnego.

Dow Jones usuwa 433-punktowy wczesny spadek, ponieważ te 5 akcji przeciwstawia się wyprzedaży infekcji koronawirusem TrumpUdziały platformy wideokonferencyjnej wzrosły o ponad 400% od czasu wyczyszczenia punktu kupna 93,40 w kubku pierwszego etapu z uchwytem pod koniec lutego.

Akcje Tesli spadają po dostawach w trzecim kwartale, podtrzymując obawy o popytAkcje Tesli Inc. spadły w piątek o ponad 5% po tym, jak producent samochodów z Doliny Krzemowej ogłosił kwartalną sprzedaż powyżej konsensusu na Wall Street i osiągnął rekordowy poziom, ale nie udało się rozwiać obaw dotyczących długoterminowych celów firmy.

Tesla stanie w obliczu likwidacji Chin do 2030 r., Mówi analityk Morgan StanleySprzedaż Tesli Inc (NASDAQ: TSLA) w Chinach, największym na świecie rynku pojazdów elektrycznych, może wygasnąć do 2030 roku, powiedział analityk Morgan Stanley (NYSE: MS) Adam Jonas w wywiadzie dla Yahoo Finance. firma może zobaczyć, że jej sprzedaż spadnie do zera do końca następnej dekady, Jonas powiedział Yahoo Finance. „Mamy szczyt sprzedaży w Chinach [w] połowie dekady, a następnie spadający. Po 2030 r. ostatecznie nic nie widać – powiedział analityk. „Tesla i inni producenci OEM będą musieli znaleźć rozwiązanie poza Chinami, ponieważ nie będą w stanie konkurować w taki sposób, w jaki są dzisiaj. Analityk wysunął teorię, że spadek sprzedaży w Chinach będzie spowodowany przyszłymi systemami autonomicznych pojazdów oraz kruche stosunki między Stanami Zjednoczonymi a Chinami.Powiedział, że tak jak nie do pomyślenia jest, aby chińska sieć autonomicznych samochodów z Internetem mogłaby działać w Bostonie, podobnie pomysł, że amerykańska sieć pojazdów mogłaby zostać umieszczona w Chinach, był „błędem. Dlaczego to ma znaczenie: chińscy producenci pojazdów elektrycznych są już bagatelizując wpływ Tesli na rynek krajowy. Wspierany przez Baidu Inc (NASDAQ: BIDU) dyrektor generalny WM Motor Co, Freeman Shen, porównał producenta pojazdów elektrycznych Palo Alto do Apple Inc (NASDAQ: AAPL), mówiąc: „[Oni] edukują cały rynek. Shen zwrócił jednak uwagę, że udział Apple w rynku został osłabiony przez lokalnych graczy, takich jak Xiaomi Corporation (OTC: XIACF) i Oppo, a Tesla czeka podobny los w nadchodzącej dekadzie, podał Bloomberg. Nawet pojazd Tesli, 000, który zostanie wydany w trzech lat nie jest zmartwieniem chińskich producentów. Xpeng Inc (NASDAQ:XPEV) Wiceprezes Brian Gu powiedział, że pojazdy jego firmy ze średniej półki są już w tym przedziale cenowym, według Bloomberga. Krajowe firmy EV widzą duży popyt, ponieważ wspierana przez Warrena Buffetta BYD Auto Co. Ltd, jednostka BYD Company Limited (OTC: BYDDF), poinformowała, że ​​zamówienia na nowo wprowadzoną gamę pojazdów „Han przekroczyły 40 000 sztuk w ciągu zaledwie dwóch miesięcy od wprowadzenia na rynek od lipca. Price Action: Akcje Tesli zamknęły się prawie 4,5% wyżej, osiągając 448,16 USD w czwartek i spadły o 1,2% do 442,80 USD w sesji po godzinach. Oceny Zobacz więcej od Benzinga * Transakcje opcjami na tym szalonym rynku:Uzyskaj opcje Benzinga, aby podążać za pomysłami handlowymi o wysokim przekonaniu * Tesla tnie ceny wyprodukowane w Chinach, model dalekiego zasięgu 3 * Medtronic ocenia federalną sondę nad spowodowaniem niedoboru wentylatorów podczas pandemii: WSJ (C) 2020 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Akcje Nvidii rosną. Dyrektor Stephen Neal kupił więcej akcji.Dyrektor Nvidii Stephen Neal dokonał kolejnego zakupu akcji producenta chipów. Akcje Nvidii wzrosły w tym roku ponad dwukrotnie.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy