Urząd rektora

Urząd rektora
Category: Która Jest
16 października 2020

Poniżej przedstawiono wskazówki dla wykładowców na całym uniwersytecie dotyczące nowych wymagań, które odnoszą się do federalnego standardu godzin kredytowych. Te nowe wymagania odzwierciedlają dynamiczny krajobraz szkolnictwa wyższego i mają na celu zapewnienie publicznej gwarancji jakości i integralności akredytowanych programów akademickich. Niniejsze wytyczne podsumowują kluczowe punkty dotyczące wymagań dotyczących godzin zaliczenia i nakreślają zestaw praktycznych działań, które Uniwersytet ma podjąć w celu udokumentowania, że ​​praca wymagana na kursach obejmuje 4 godziny semestralne – lub jeden punkt Brown. Poprzez zinstytucjonalizowanie tych praktyk wzmocnimy nasze zaangażowanie w doskonałość akademicką i dyscyplinę, jednocześnie aktywnie spełniając wymagania federalne i standardy akredytacyjne.

I. Godzina zaliczenia semestru i akredytacja: kluczowe punkty

  • Brown będzie miał 10-letni przegląd akredytacji w marcu 2018 r. Obecnie mobilizujemy się do samodzielnej nauki, która rozpocznie się na dobre jesienią 2017 r.
  • Standardowa liczba godzin zaliczenia semestru jest miarą ilości nauki studentów w ramach kursu indywidualnego i studiów. Jest używany przez agencje federalne do określania kwoty pomocy, jaką studenci mogą otrzymać w ramach programów rządowych, oraz w celu zapewnienia, że ​​fundusze federalne są przyznawane na sprawiedliwych zasadach w różnych rodzajach instytucji i stopni.
  • Od 2011 r. Zgodnie z wymogami federalnymi instytucje szkolnictwa wyższego są odpowiedzialne za wdrażanie standardu godzin kredytowych, a agencje akredytujące za zapewnienie, że kursy i programy spełniają te standardy. Niedawne przeglądy akredytacyjne instytucji partnerskich obejmowały szczegółową ocenę stopnia, w jakim kursy i programy studiów spełniają standardy.
  • Jedna godzina zaliczenia semestru jest definiowana jako minimum 1 godzina tygodniowo na zajęciach (lub innych wymaganych spotkaniach edukacyjnych, takich jak laboratoria, studia itp.) Plus 2 godziny pracy poza zajęciami. Formalnie zatem kurs z 4 punktami powinien wymagać 4 godzin zajęć w klasie i 8 godzin zajęć pozalekcyjnych każdego tygodnia w semestrze piętnastotygodniowym. Niedobór czasu zajęć można nadrobić dodatkowym czasem poza zajęciami w stosunku 2: 1 (tj. Spotkanie z 4 punktami zaliczeniowymi po 3 godziny tygodniowo powinno obejmować co najmniej 10 godzin pracy pozalekcyjnej ). Suma godzin na zajęciach i poza zajęciami w przypadku kursu z 4 punktami powinna wynosić około 180 godzin.
  • Stopnie licencjackie obejmują minimum 120 punktów, a magisterskie minimum 30 punktów.
  • Wszystkie zajęcia Browna mają 4 punkty kredytowe, ale istnieje duże zróżnicowanie godzin wymaganych spotkań w tygodniu.
  • Uwzględnianie w programie nauczania swoich oczekiwań co do czasu spędzonego na pracy poza zajęciami nie było standardową praktyką wykładowców. Obecnie Critical Review jest jedynym systematycznym przewodnikiem dotyczącym działań poza klasą.
  • Niedawny przegląd akredytacji Tufts, który miał system podobny do Brown’s, wykazał, że wiele kursów nie spełniało standardu 4-punktowego, a zatem przyznane stopnie nie spełniały minimalnych wymagań. Tufts jest obecnie zaangażowany w trudne przejście do systemu zmiennego kredytu. Harvard z wyprzedzeniem przechodzi na zmienny kredyt w połączeniu z dużym wdrożeniem nowego systemu rejestrowania studentów.

II. Nowe praktyki

Aby rozwiązać ten problem w ramach przygotowań do przeglądu akredytacji, wydział i wydziały Brown powinny wdrożyć kilka zdroworozsądkowych praktyk:

  1. Począwszy od semestru z jesieni 2016 r., Wszystkie programy nauczania powinny zawierać następujące informacje :

    1. Wszystkie wymagane zajęcia w ramach kursu wraz z uzasadnionym oczekiwaniem, ile czasu poświęcą im studenci. Przykładami takich działań są konferencje, sekcje dyskusyjne, wycieczki terenowe, projekty badawcze, egzaminy końcowe itp.
    2. Przewidywana ilość czasu, jaką uczniowie powinni poświęcić na odrabianie lekcji, czytanie i inne prace pozalekcyjne.
    3. Określenie celów nauczania dla klasy, które kontekstualizuje charakter i zakres wymaganych spotkań i pracy poza zajęciami.

    Sekcja III poniżej zawiera przykłady tego, jak przedstawić zobowiązanie czasowe.

  2. Aby zapewnić studentom informacje, które według nich pomogłyby im w wyborze kursu i skróciły czas spędzany na „zakupach kursów”, wszystkie programy nauczania powinny być opublikowane online na adresach course.brown.edu na długo przed rozpoczęciem zajęć, a ostateczny termin na tydzień przed oficjalnym początek każdego semestru. W połączeniu z dodatkowymi informacjami na temat oczekiwanej pracy i czasu dla każdego kursu opisanego powyżej, udostępnienie sylabusa online zapewni pełną widoczność i przejrzystość.
  3. Każdy wydział powinien przejrzeć swoją ofertę kursów w świetle wymagań dotyczących godzin zaliczeniowych, aby upewnić się, że pełna praca oczekiwana od studentów jest odpowiednio zdefiniowana i ujęta, a także określić, czy istnieją kursy, które mogą nie spełniać standardu 180 godzin. Aby zmieścić się w harmonogramie przygotowania samodzielnego studium NEASC, wydziały powinny zakończyć te przeglądy w semestrze jesiennym. Raporty będą stanowić część dokumentacji, którą udostępniamy zespołowi akredytującemu. Szczegółowe informacje dotyczące tego procesu zostaną przekazane departamentom latem tego roku.
  4. W przyszłości Komisja Programowa Kolegium i Rada Absolwentów powinny wymagać, aby wszystkie propozycje nowych kursów zawierały informacje opisane w punkcie 1 powyżej.

III. Przykładowe stwierdzenia z sylabusu dotyczące oczekiwań zawodowych związanych z kursem

Oczekuje się, że studenci wykonają łącznie 180 godzin pracy na kursie („miejsce siedzące”, wymagane zajęcia i praca poza zajęciami) w celu spełnienia standardu NEASC.

  • Przykład 1: Jesienny / wiosenny kurs oparty na wykładach z laboratoriami lub sekcjami

W ciągu 14 tygodni studenci spędzą 3 godziny tygodniowo na zajęciach (łącznie 42 godziny), 3,5 godziny tygodniowo w laboratoriach (łącznie 49 godzin) i 1 godzinę tygodniowo na dyskusjach (14 godzin). Praca domowa i inne prace pozalekcyjne szacuje się na około 4,5 godziny tygodniowo (62 godziny). Ponadto istnieje 3-godzinny egzamin końcowy, na który zakłada się około 10 godzin recenzji.

  • Przykład 2: Seminarium jesienno-wiosenne

W ciągu 14 tygodni studenci spędzą 3 godziny tygodniowo na zajęciach (łącznie 42 godziny). Wymagana lektura na spotkaniach seminaryjnych zajmie około 7 godzin tygodniowo (98 godzin). Ponadto, pisanie i badanie cotygodniowych esejów odpowiedzi i końcowej pracy szacuje się na około 40 godzin w trakcie semestru.

  • Przykład 3: Letni kurs oparty na wykładach

Kursy letnie są dwukrotnie intensywniejsze niż te, które odbywają się w ciągu roku akademickiego. W ciągu 6 tygodni studenci spędzą 8 godzin tygodniowo na zajęciach (łącznie 48 godzin) i około 20 godzin tygodniowo na zajęciach pozalekcyjnych (120 godzin). Ponadto istnieje 3-godzinny egzamin końcowy, na który zakłada się około 10 godzin recenzji.

  • Przykład 4: Wintersession 3-tygodniowy kurs Studio

Ten intensywny kurs studyjny Wintersession będzie odbywał się po 4 godziny dziennie przez 15 dni (łącznie 60 godzin). Oprócz udziału w czterech całodniowych wycieczkach do muzeów w regionie (24 godziny), studenci mogą również spodziewać się, że każdego dnia poświęcą dodatkowe 6-7 godzin na eksperymentalne rysunki na dużą skalę i na krytykę rówieśników.

  • Przykład 5: Kurs online lub mieszany

Kurs składa się z 10 modułów. Każdy moduł (stacjonarny lub online) składa się z około 4,5 godzin kontaktu z wydziałami i 13,5 godzin zajęć dla studentów, co daje łącznie 18 godzin zaangażowania studentów na moduł. Łączna liczba godzin zajęć studenckich na zajęciach obejmuje około 3 godzin na ocenę końcową, która jest równoważna egzaminowi końcowemu.

IV. Dalsza pomoc

Następujący pracownicy są dostępni, aby udzielić dodatkowych informacji i wskazówek:

  • Zasady ogólne: Joseph Meisel, zastępca rektora ([chroniony adres e-mail])
  • Programy licencjackie : Besenia Rodriguez, Associate Dean of the College for Curriculum ([chronione pocztą elektroniczną])
  • Programy dla absolwentów: Shayna Kessel, prodziekan Graduate School ([chronione pocztą elektroniczną])
  • Programy wykonawcze: Staci Zake, prodziekan ds. Programów zawodowych, School of Professional Studies ([chronione pocztą elektroniczną])
  • Programy letnie: Adrienne Marcus, Associate Dean for Pre-College and Undergraduate Programs, School of Professional Studies ([chroniona pocztą e-mail])

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy